
Od 17 września 2025 r. Ministerstwo Edukacji Narodowej we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji umożliwia rejestrację legitymacji szkolnych w Systemie Informacji Oświatowej (SIO).
Każdy uczeń posiada legitymację szkolną w wersji:
-
- papierowej – wydanej do 12.07.2024 r.,
-
- plastikowej – wydanej po 12.07.2024 r.
Warunki aktywacji mLegitymacji:
-
- Posiadanie ważnej legitymacji szkolnej
- Przesłanie aktualnego zdjęcia spełniającego wymagania techniczne:
-
- Format: JPG
-
- Minimalna rozdzielczość: 246 × 304 px
-
- Maksymalny rozmiar: 2,5 MB
-
- Tło: jednolite, jasne, bez wzorów i obiektów
-
Jak otrzymać mLegitymację:
-
- Po przesłaniu zdjęcia na adres: legitymacje@zsp15poznan.pl, legitymacja zostanie zarejestrowana w Systemie Informacji Oświatowej i udostępniona w formie mLegitymacji w aplikacji mObywatel Junior.
-
- Aktywację mLegitymacji można przeprowadzić na dwa sposoby:
-
- Kodem QR odebranym w sekretariacie szkoły
- Kodem QR przez Zintegrowaną Platformę Edukacyjną (ZPE)
-
- Aktywację mLegitymacji można przeprowadzić na dwa sposoby:
Szczegółowe informacje oraz instrukcje korzystania z mLegitymacji i aplikacji mObywatel Junior znajdują się w Informatorze mObywatel Junior